עצות ומידע כללי

• היפרתירואידיזם

מאת: ד"ר דורון נרי רופא ומנתח וטרינר, בוגר אוניברסיטת אדינברו, בריטניה. התירואיד (בלוטת התריס) מורכבת משתי בלוטות הממוקמות בצוואר משני צידיו של קנה הנשימה. בלוטות אלו מייצרות תירוקסין- הורמון האחראי על קצב חיל
  • למה צריך לגזור ציפורניים?

מאת: דליצקי ניצן טכנאית וטרינרית בוגרת מכון מגיד.   גזירת ציפורניים זה עניין חשוב גם לכלבים וגם לחתולים.   רוב הכלבים והחתולים לא אוהבים ולא מסוגלים לתת למישהו לגזור להם ציפורניים , ועצם הניסיון זה קרב בלתי מנ
  • עירוי דם בכלבים וחתולים

מאת: ד"ר דורון נרי רופא ומנתח וטרינר, בוגר אוניברסיטת אדינברו, בריטניה.   כיום, ברפואה הוטרינרית המודרנית נעשה שימוש רחב במתן מנות דם בכל אותם מצבי קיצון בהם החיה איבדה כמות גדולה של דם עקב דימומים פנימיים או
  • איך למגן את הבית שלכם עבור הגור/ה החדש שלכם?

מאת: אסתר מלול- אסיסטנטית, B.Sc Tel-Aviv University   גורים הם מתוקים, מגושמים, שובבים, אוהבים לשחק ואנרגטיים, אך בדומה לעוללים הם גם עלולים להסתבך בצרות. הם נוטים להכניס את הראש לכל מקום ולשחק עם כל דבר שהם מ
  • שאלות נפוצות לאחר ניתוחי כלבים וחתולים

מאת: ד"ר דורון נרי רופא ומנתח וטרינר, בוגר אוניברסיטת אדינברו, בריטניה. מתי הכלב אמור לתת צואה בפעם הראשונה לאחר ניתוח? רבים מהכלבים לא יתפנו במשך שלושה עד ארבעה ימים לאחר ניתוח. להלן מספר סיבות אפשריות: - הכ
  • מיתוסים וחתולים