חיסונים ומחלות נפוצות

• חיסונים ומחלות ויראליות בחתולים

מאת: ד"ר דורון נרי – מרכז וטרינרי רמת השרון מרבית החתולים מגיעים לוטרינר פעם בשנה לחיסונים ולבדיקה שנתית . בבדיקה הוטרינר שלכם יבדוק את חתולכם בצורה יסודית . מרבית המחלות הניתנות לטיפול בתנאי שעולים עליהם בשלב
  • הקאות בחיות מחמד

מאת: ד"ר דורון נרי – מרכז וטרינרי רמת השרון א. כללי מערכת העיכול כוללת צינור עיכול ובלוטות עיכול גדולות – בלוטות הרוק, הכבד, הלבלב. בלוטות אלה נמצאות מחוץ לצינור העיכול, אך הן קשורות אתו באמצעות צינורות המוצא
  • אלרגיות בכלבים וחתולים

מאת: הארי טוויל - אסיסטנט בכיר אוהביי חיות רבים לא מכירים את הסימנים לאלרגיה אצל חיות מחמד מכוון שכלבים וחתולים מראים תגובות שונות לדברים שגם אנחנו אלרגים אליהם. פריחת דשא, למשל, גורמת לנו להתעטש ולדמוע ואותם
  • כיבים בקרנית

מאת: ד"ר דורון נרי רופא ומנתח וטרינר, בוגר אוניברסיטת אדינברו, בריטניה. כיבים בקרנית הם בין מחלות העיניים הנפוצות ביותר בכלבים ובחתולים וכיון שאפילו כיב שטחי גורם לכאב משמעותי ואף עלול להסתבך עד כדי אובדן הראי
  • קול קורא בנושא מחלת הכלבת

מאת: דר. דורון נרי רופא וטרינר   לקוחות יקרים, לאחר שנים רבות של שקט יחסי, אנו עדים להתפרצות מחלת הכלבת באזור הצפון בחודשים האחרונים. מדובר בעליה דרמטית במספר החיות שאובחנו כנגועות במחלה – הן בקרב חיות בר ומשק
  • הוט ספוט (Hot Spot) - הסבר וטרינרי

מאת: דר. דורון נרי - וטרינר יחד עם הים, השמש הזורחת והחופש הגדול, מביא עמו הקיץ גם מני בעיות ומחלות לבעלי החיים.   אחת מהמחלות היא ההוט ספוט, וכשמה כן היא, ד"ר דורן נרי וטרינר על הנקודה החמה. לעיתים מאוד תכופו
  • מחלת הכלבת

מאת: ד"ר דורון נרי, וטרינר הכלבת היא מחלה קטלנית וחשוכת מרפא. מחלת הכלבת היא אחת המחלות הנפוצות והמפחידות ביותר של בני אדם וחיות.   כל עשר דקות מת אדם בעולם ממחלת הכלבת, מחצית מהנפטרים הם ילדים מתחת לגיל 15, ו